Meest gestelde vragen

  1. Ik wil een product bestellen, maar het is uitverkocht. Wat nu?
  2. Kan ik de producten eerst ergens bekijken?
  3. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
  4. Ik wil mijn bestelling graag ophalen, kan dit?
  5. Kan ik mijn bestelling retourneren?
  6. Hoe houd ik mijn tas het langste mooi?
  7. Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
  8. Wie bezorgt mijn pakket?
  9. Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben om het pakket aan te nemen?
  10. Verzenden jullie ook naar het buitenland?
  11. Op welke manieren kan ik betalen?
  12. Kan ik een kortingscode combineren met een caedaubon?
  13. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
  14. Wat gebeurt er met mijn gegevens en e-mailadres?
  15. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
  16. Wat zijn cookies?
  17. Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?
     

Producten

1. Ik wil een product bestellen, maar het is uitverkocht. Wat nu?
Wanneer een product uit voorraad is, kun je contact opnemen met ons. Wij vertellen je graag meer. De contactgegevens kun je vinden onder ‘contactgegevens’.
 

2. Kan ik de producten eerst ergens bekijken?
Je bent bij ons altijd van harte welkom om de modellen of het leer te komen bekijken. Ook kunnen wij verschillende stukjes leer naar je opsturen. Zodat je op je gemak kunt bepalen welke je wil.

Bestelling

3. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als je een bestelling plaatst en je e-mailadres hebt doorgegeven, ontvang je een orderbevestiging via e-mail. Hierin ontvang je een overzicht van de bestelling.
 

4. Ik wil mijn bestelling graag ophalen, kan dit?
Uiteraard kun je je bestelling op komen halen. Het is wel belangrijk dat je je bestelling binnen 5 dagen ophaalt én hiervoor een afspraak maakt. Hiervoor kun je contact met ons opnemen via e-mail, het contactformulier of telefonisch. De contactgegevens kun je vinden onder ‘contactgegevens’.
 

5. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Mocht het bestelde artikel niet aan je verwachtingen voldoen dan kun je dit uiteraard retourneren. Als je wil retourneren kan je binnen 14 dagen een mailtje sturen naar info@bagtothefuture.nl. Producten dienen in de originele staat retour te worden gestuurd en in de verpakking waarin je het hebt gekregen. Beschadigde, en/of gebruikte producten kunnen wij helaas niet retour nemen.

Bag to the Future streeft er naar om, na ontvangst van de geretourneerde bestelling, de kosten binnen 14 werkdagen terug te storten

6. Hoe houd ik mijn tas het langst mooi?
Onze tassen worden na gebruik alleen maar mooier en gaan meer leven door het vele gebruik. Maar wil je toch de krasjes hier en daar weg halen, dan kan je gebruik maken van doorzicht leervet. (te koop bij een schoenmaker)

Bezorgen

7. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
We streven ernaar om je bestelling binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling op het door jou opgegeven adres af te leveren in Nederland. De tassen die via het concept Design your own Bag to the Future zijn besteld en portemonnees hebben een levertijd van drie weken. Wil je de bestelling op een bepaalde dag ontvangen of heeft het haast? Mail ons en we zullen kijken wat we voor je kunnen doen.
Wij verzenden via Post NL.

Omdat wij voor de verzending van een derde partij afhankelijk zijn kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen tijdens het transport van de bestelde goederen. Zodra we je pakket verstuurd hebben ontvang je van ons een mail met daarin een track&trace nummer. Op die manier kun je via de site van PostNL volgen waar je pakket is en wanneer je het zult ontvangen.
 

8. Wie bezorgt mijn pakket?
Wij verzenden onze pakketten via Post NL. Vanaf €100,- betaal je geen verzendkosten binnen Nederland. Onder de €100,- betaal je €3,95 aan verzendkosten.
Omdat wij voor de verzending van een derde partij afhankelijk zijn kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen tijdens het transport van de bestelde goederen. Zodra we je pakket verstuurd hebben ontvang je van ons een mail met daarin een track&trace nummer. Op die manier kun je via de site van PostNL volgen waar je pakket is en wanneer je het zult ontvangen.

9. Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben om het pakket aan te nemen?
PostNL biedt het pakket, nadat ze het hebben ontvangen, binnen Nederland na één werkdag aan. Als de geadresseerde op het moment van bezorging niet aanwezig is, zal Post het pakket proberen af te leveren bij een van de (directe) buren en bericht de geadresseerde daar vervolgens over. Indien het pakket ook niet bij de buren bezorgd kan worden, neemt de koerier het pakket weer mee. Ook in dit geval zal de koerier daar een bericht over achterlaten. Op dit briefje staat een code, daarmee kan de geadresseerde via internet de bezorg- dag en locatie wijzigen. Als dit niet gebeurt zal de koerier het pakket de volgende werkdag opnieuw proberen aan te bieden. Wanneer de koerier er ook bij de tweede poging niet in slaagt om het pakket (bij de buren) af te leveren, wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Hier kan de geadresseerde in het bezit van legitimatie en de barcode, het pakket vanaf volgende dag tot drie weken afhalen.
 

10. Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Op dit moment verzenden wij alleen nog naar Belgie. Er komt dan nog 6 euro aan verzendkosten bij.
 

Betalen

11. Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt veilig betalen via Ideal en Paypal en betalen bij afhalen.
Wanneer je ervoor kiest om te betalen met iDeal wordt je bestelling direct verwerkt. Via iDeal kun je direct online betalen via je eigen vertrouwde online bankomgeving. iDeal wordt ondersteund door de volgende banken: Rabobank, Postbank, ABN AMRO, Fortis en SNS Bank.

12. Kan ik een kortingscode combineren met een caedaubon?
Dit is niet mogelijk. Bij je aankoop kan je maar 1 actiecode/cadeaucode per keer invoeren. 

Klachten

13. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Je kunt contact met ons opnemen en wij helpen je zo spoedig mogelijk.
Email: info@bagtothefuture.nl

Privacy

14. Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wij respecteren je privacy en geven dan ook geen gegevens door aan derden. Om je privacy te waarborgen worden jouw persoonlijke gegevens in een beveiligde omgeving bewaard, waardoor deze voor derden onleesbaar zijn. Je ontvangt onze Nieuwsbrief alleen als je je hiervoor hebt aangemeld.

Overig

15. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Onderaan deze pagina staan de algemene voorwaarden onder het kopje ‘klantenservice’.

16. Wat zijn cookies?
Een cookie is een tekstbestand, dat tijdens je bezoek aan onze website op je computer wordt opgeslagen. Het registeert je bezoek aan onze website en zorgt ervoor dat bepaalde informatie wordt onthouden voor een volgend bezoek.
 

17. Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?
Je kunt ons bereiken via het contactformulier, per e-mail, of telefonisch contact opnemen.
Email: info@bagtothefuture.nl
Telefoon: 0621202139

 

© 2014 - 2020 Bag to the Future | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel